Цветелина Георгиева

    Цветелина Георгиева има над 20-годишен опит в сферата на маркетинга, корпоративни връзки и комуникации, както и регулации в международни компании. Последователно в Данон е заемала позициите бранд маркетинг мениджър, старши бранд маркетинг мениджър , като е отговаряла за редица марки на компанията. След това е промотирана на позиция Мениджър корпоративни комуникации, връзки с институции и регулации.

    В последствие ръководи екип Регулации на Данон за Източна Европа / Чехия, Унгария, Румъния, Словакия и България/, както и Kомуникации и Kорпоративни връзки за Румъния и България. Отговаря и за управление на кризи за Адриатика и Молдова. Представлява Данон в редица професионални асоциации и организации ‒ член е на  УС на Екопак.

    Теми

    • Kризисен мениджмънт
    • Public affairs: advocacy fundamentals, stakeholders coalitions, advocacy campaigns and KPIs
    • The Policy-Making Process: When and How to Influence