Александър Христов

    Д-р Александър Христов е управляващ партньор на ПР агенция Параграф 42 и преподавател по маркетинг и комуникации в УНСС и ФЖМК на СУ. Агенцията е представител на Ketchum за България, част е от семейството на The Smarts group и е реализирала много стратегически кампании за международни и местни компании и организации.

    Председател е на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) мандат 2022 – 2024 и на Центъра за анализи и кризисни комуникации от 2019 г. Носител е на специална награда на БДВО за принос към еволюцията на комуникациите в България (2021) Бил е журналист, заемал е мениджърски позиции в маркетингови отдели във финансови институции и в ПР агенции.

    Автор e на пет книги и на над 90 публикации в наши и чужди издания, води и редица курсове и тренинги в ПР. Убеден е, че комуникациите могат да бъдат двигател на големи позитивни промени в бизнеса и обществото.

    Теми

    • Публично говорене и поведение
    • Комуникация с медии
    • Кризисни комуникации
    • Управление на имиджа
    • Управление на комуникационни кампании
    • Инфлуенсър маркетинг кампании